Birbebismeselesi 37+3 üm, gebelik zehirlenmesinden dolayı acil sezaryena alınıyorum, simdi hastaneye geldim. Heyecandan korkudan ölüyorum resmen. Nolur dua edin bana
Meryyyy35 Birbebismeselesi inşallah sağlıkla alırsın kucağına canım korkma stres yapmalı başka sorun yaşamayasin bebisini düşün kucağına alcaksin🙏
Birbebismeselesi mhrmom tansiyonum 13-8 civarıydı genelde, son 2 gündür 14leri görmeye basladı ve idrarda protein çıktı. Ayrıca karaciger değerlerimde yükselmeye baslamıs. Tahlilerde cıktı bugün. Fiziki olarak tek belirtim tansiyonumdu.
minikkurabiyelerinannesi Birbebismeselesi Çok geçmiş oldun sağlıkla kucağınıza alın inşallah. ❤️bende 28 haftalığım benden de şüphelendiler bugün 24 saatlik idrar toplamamı istediler , doğuma gireceklerin duası kabul olur derler bana dua eder misiniz bebeğimi sağ Salim vaktiyle kucağıma alabilmem için 😌