mucizemm_ canım eczacılar odası birliğini arıyorsun. Tüp bebek tedavisi görüyorum şu ilaçlar lazım fakat kotamız yok diyerek raporlu olarak vermiyorlar ve ya ücret karşılığı vermek istiyorlar dediğinde onlar seni oturduğun şehir ve ilçeye göre şu şu eczanelerde kota ve ilaç var diye yönlendiriyorlar. Ben o şekilde temin ettim. Bazen bulmak o kadar zor ki günde 50 eczaneyi aradığımı bilirim. Bir defasında da en son doktoru aradım doktor eczaneyi aradı ve kotam yok diyen adam şak diye doktorun aramasıyla verdi ilaçları. Özelde tedavi görüyorum bende bu arada. Aklında bulunsun onlar zaten iletişim halinde çevredeki eczacılarla