Edabykl kesinlikle katılıyorum sezeryanın da çok zor yönleri var. Tıp ilerlemiş 21. yüzyıldayız sezeryan istiyorsak sezeryan olacağız.. bizim zamanımızda yoktu kolaya kaçıyorsunuz diyenler için: eskiden kesip biçmelerde uyuşturmuyorlarmış o zaman şimdi de bunu yapalım eskiden narkoz mu vardı diyelim..
Ben henüz karar vermedim doktorumla zamanı gelince karar vereceğim ama bana %51 sezeryan öneriyorum bile derse sezeryanı seçerim