eyuphaneylul1422 Kızlar bebegım makat gelıs 38+5 im doktor bugun sezeryan kagırrlarını hazırla dedi dönmezse sezeryana gün veririm dedi haftaya varmı benım gıbı olan
onelastgoodbyy eyuphaneylul1422 37 bitmek üzere benimki yan sanırım şu an, haftaya kontrolüm var benim de umarım dönerler🙏
tatliiannnee eyuphaneylul1422 38+1im hala makat pozisyonda donecegını de sanmıyorum aslında donemiyor
Glsm_Erdgn00 eyuphaneylul1422 bende 37+4 haftalığım benimkide makat gelişi.. doktor sezeryan günü verdi bir hafta sonraya canım benim kızım hep tersti ayaklar aşağıda hiç dönmedi öylece büyüdü 😅 ilk kızımda tersti o yüzden sezeryan olmuştum.. buda mecburen dönse bile sezeryan olucak
Minigim38 Ben bi makat gelişi oluyoruz 1 2 hafta sonra geri gidiyorum baş gelis oluyor simdi yine makat gelişi olmus sürekli dönüyor kızim😅😅
eyuphaneylul1422 Minigim38 aynı benim kızı anlatmıssın cnm 10 gün önce baş gelişti simdi dönmüş haftaya gottıgım de 39 haftalık oluyorum ultrasyona gore kaç haftaya kadar bekleniyor acaba
tatliiannnee eyuphaneylul1422 öle olsa bende derim belki duzelır dıye ama ilk bastan beri bu sekılde duruyor aman yaaa hakkımız da hayırlısı sonucta normal olmaz da sezeryan olur napalm 🤣
eyuphaneylul1422 tatliiannnee aynen cnm saglıkla gelsinler de sabırsızlanıyorum artık zaman durdu sankii🥺
eyuphaneylul1422 Glsm_Erdgn00 hayırlısı olsun artik kızımı cok merak ediyorum valla ne sekılde gelmel isterse gelsin artık 🤷♀️😍
Glsm_Erdgn00 eyuphaneylul1422 aynen canım sağlıklı olsunlar da ne pozisyon da gelmek istyolarsa gelsinler 😅