Seray66 Kızlar 3 gündür yoğun bir kanama yaşıyorum bugün kasık ağrımla beraber bayıldım hastaneye gittik beta sonucum 23.5 çıktı. Böyle bişey yaşayan var mı ?
menessare Tekrar bakmaları lazım eğer değer düşerse düşük gerçekleşiyor demektir düşmezse bilmiyorum inşallah iyi haber alırsınız
Ysmnrn Değer düşük olsa da artış istenildiği gibi. Kanama olunca hemen bir betahcg yaptırmak çok daha mantıklı. Düşüş varsa kimyasal ama artış devam ediyorsa zaten dr unuz gerekeni söyler. Stres yapmayın, her şeyin hayırlısı.