Kızlar selam, eşimle kan uyuşmazlığı var 12 haftalık hamileyim 7. Hafta gibi kanamam oldu doktora hatırlatmama rağmen kanaman çok olmadığı için uyusmazlık ignesine ihtiyac duymadıgını iletti düsük önleyici bi igne yaptı simdi saglıklıyız bi sorun yok 28. Haftada igne icin gidicem fakat kanamada yaptırmamıs olmam sizce sorun olur mu benzer durum yasayan ya da bilgisi olan var mı ?