Merhaba arkadaşlar aranızda mutlaka tecrübe etmiş olan vardır. Bu haftada olupta doğum yapmamam normal mi acaba? Cam sakuraya gidiyorum acil bölümünde takipliyim ama hiç bir bilgi vermiyor doktor açıklığın yok dedi bugün ilk defa onu da ben sorduğum için söyledi. Çocuk ne durumda günlerim geçiyor bu normal mi falan ogrenmek istiyorum yine en iyisi bilen doğum yapan veya bu haftada olanlara sorayım dedim. Var mıdır bir gariplik sizce