25.haftamda sabah uyandığımda belimde hafifçe bir sancı oldu sonrasında kasıklarıma yayıldı muayene randevum vardı dedim bekleyeyim Doktora sorarım Sabah 5.5 tan öğlen 1 e kadar durdum sayılır hastaneye gittiğimde yürüyemedim sanki çişimi tutar gibi yürümeye başladım kemiklerde sancı oldu belimde kasığım da falan nst yapıldı 70e kadar çıkmıştı sancım serumla ilaçla falan durdurdular herhalde bu şekilde oluyor sancı bana yalancı sancı olabilir bu şekilde dediler aynısı olursa gelirsin diye tembihlediler üçüzlerim olduğu için normal bir gebelikte 38.hafta nasılsa şuan öylesin sende çok şık ağrı sancı olacak durduracağız ilaçlara falan dendi bakalım 🤗 birde kızlarımın ikisi makat geliş pozisyonunda olduğu için rahim ağzına baskı yapıyorlar ondan dolayı vajinal ağrılarım fazla ben bu şekilde yaşadım sancılanma olayını inşallah içerde biraz daha tutarım minnaklarımı