Kızlar bugün bir post daha açmıştım hatırlarsanız. Fotoğraf yüzünden hastanede tartıştım falan diye. Az önce bu doktorun verdiği kağıda baktım ve yine yine moralim bozuldu 😔 ben doktora dedim ki bebeğim baş geliş mi ( 33. Haftada gittiğimde baş gelişti) doktor cevap vermedi birkere daha sordum yüzüme bile bakmadan git nst ye gir dedi. 😔 Normal doğumu çok istiyorum ameliyat fobim var. Dediğim gibi az önce doktorun verdiği kağıda baktım galiba burda makat geliş yazıyor demi 😭😭 aslında önce baş yazmış sonra karalayip makat yazmış yada tam tersi mi bilmiyorum 😭 kendimi normal doğuma çok hazırladım 😭 fotoğrafa bakar mısınız makat geliş yazıyor demi 😭