Seyma-09 32 haftalık hamileyim Karnımın sağ alt tarafında sızı şeklinde aralıklarla ağrı giriyo bunu yaşayanınız var mı acaba
Yarenvekardesi Seyma-09 şuan ilk defa dünden beri bende bunu yaşıyorum . Ama dün çok yoruldum iş yaptım ondan mi yoksa başka bişey mi bilmiyorum benim ki biraz ağrı gibi 33+3 um
Burcu-2634 Seyma-09 37. Haftadayım 1 aydır oluyor o ağrı bebek döndü ise onun baskısı olabiliyor bana da doktorum söyledi
Seyma-09 Yarenvekardesi sürekli bi ağrı mı yoksa arada mı giriyo? Benim ki 2 3 saniye sürüyo ara ara oluyo
Seyma-09 Evhamlianne92 isminiz gibi ben biraz evham lıyım 🙈 aniden sızı hissedince bi korktum dinlenince geçer umarım hepimizin ki
Evhamlianne92 Seyma-09 bende oyleyim biraz, birkac kisinin daha ayni durumu yasadigini gormek beni bir nebze rahatlatti, normalmis demek ki diyorum. Kalmis 4-5 hafta hayirlisiyla ve saglikla alsaydik kucagimiza da
Burcu-2634 Seyma-09 aynen mecbur öyle diyosun ki yapacak başka bişey yok hareketini hissetmek bile yetiyor 😊