Merhabalar ben ankarada yaşıyorum 13+4 günlük hamileyim ikili tarama testim riskli çıktı trisomy 21 riski yazıyor ense kalınlığı 2.5 ve 2.7 arasi ölçülüyor down sendromu riski var denildi gerçekten çok kötü durumdayım 4 seçenek verildiği karinsan sivi alımı karından parça alımı birde devler karşılamıyormus koldan kan alımı oda 5 ile 10 bin arası değişiyormus şimdi yaşayan oldumu