Kızlar selam:)
13+0 haftalık hamileyim. İlk günden beri kasık ağrım mevcut ama alıştım ona :) Fakat bu sabahtan beri sağ yan ve sağ arkam da bu ağrıya dahil oldu. Çok şiddetli ya da sürekli olan bir şey değil ama ara ar rahatsız hissettiriyor. Birkaç hafta öncede bir kere bu şekilde ağrıdı ama o kendimi sıcak tutunca bir gün içinde geçti. Rüzgarlı bir yerdeydim üşüttüğüme yormuştum. Yine üşütmüş olabilirim ama eminde değilim.
Başına bu tarz bir şeyler gelen var mı?
Doktora gitmeli miyim?
2.5-3 lt su içiyorum bu arada her gün