Nurem20 resim atmayı beceremiyorum burda atabilseydim örnek olarak atıcaktım kendi testimi bende ovülasyon testiyle öğrendim reglime 6 gün varken kasık ağrım olduğu için yumurtluyor muyum acaba diye yapmıştım ilk silik çıktı 5.günü tekrar yaptım c koyu kırmızı t kıpkırmızı çıkmıştı o gün artımed marka erken gebelik testi yaptım silik 2.çizgiyi gördüm o gün hemen kesinleşsin diye kan verdim 90 betayla hamile olduğumu öğrendim. Bence kan verin yarın sabah sağlık ocağında