ilaydaergun Güzel anneler doğumumda bebeğim adına magnet dağıtmak istiyorum yaptıran var mı memnun kaldınız mı nerede yaptırdınız ben bir türlü biryer bulamadım🤍
bebekonunannesii Sihirliellermakrome sayfasından yaptırdım daha gelmedi ama herkes memnun 🫶🏼 Bir de nesedukkanı sayfasına bakabilirsiniz çok tatlı şeyler var
bebekonunannesii ilaydaergun rica ederim canım 25 tane yaptırdım ben 300 tl . Hepsini kurdeleli minik kutulara koyması da tanesi 3 tl den 75 tuttu. 375 e geldi totalde yani. İstemezsen kutu yaptırmadan masanın üstüne de dizebilirsin hastane odanda. Sana kalmış 🥰