-Papatya- merhaba 😌 ben kendimden örnek vereyim ben 19. Haftamda hissetmiştim. Ben de çok merak ediyordum nasıl anlayacağım nasıl bir his diye. Ama o an öyle birşey oluyor ki hissediyorsun. Karnında böyle pıt pıt birşeyler oynuyor. Sanki gaz oluşmuş gibi ama ayırt ediliyor merak etme. Özellikle akşam yatınca ve ya dinlenmek için ayaklarını uzattigin zaman daha net hissediyorsun.