Selam sevgili anneler benim bebeğim pramatüre olarak dünyaya geldi 20 gün kuvezde kaldı 2kilo 60 gramla taburcu oldu bebeğim şuan 2235 gram ama doktorum zayıf diyo sadece anne sütünü veriyorum doktorum bırak mamaya başla diyo sizde böyle durum oldu neler uyguladiniz neyapmam gerekiyo