KayaSaime Merhaba hanımlar 39 haftalık gebeyim , gaz sancısı gibi bi sancı var karnımın üst kısmında ne yapmalıyım acil biseyler söyleyin
mavimsiiii KayaSaime ola bilir doktora git istersen sıcak suya gir daha çok kötü olursa bilki doğum başlıyor
Fundaaaaa KayaSaime doğum sancısı belden vuruyor anlamaman imkansız canım ama istersen git için rahat etsin ❤️