kızlar 31 haftalık hamileyim bebek 1530 grammış, karın cevreside 2 hafta geriden geliyor dedi. Besleyememişsin dedi cok moralim bozuldu, sancim vardi yatişım yapıldı, ciger gelistirici serum ilac fitil ne varsa yaptilar. Şuan taburcu oldum birseyim yok ama cok korkuyorum. Böyle olup sancısı tekrar baslayan var mı? bu ilaclar kac hafta idare eder bizi? birde sürekli yatıyorum sancı girecek korkusuyla sizce doğru mu yapıyorum, doktor bilgi vermedi. Tecrübeli olan anneler cevaplarınızı bekliyorum.