eftelya721 Bebeğinizin cinsiyetini kaçıncı hafta da öğrendiniz ben çok merak ediyorum 15 haftalk 13 haftalkken devletteki doktor bisey demedi yani çok ilgilenmedi ?
Cansu355 eftelya721 12.haftadayken 2li tarama yapildi kız oldugunu soylemisti doktorumuz net bi sekilde
Bsrakyc59 Artık cinsiyet bellidir canım. Kızlarda biraz geç söylüyorlar ama erkekler erken belli ediyor oda sanırım penisten dolayı hemen ultrasonda gördükleri için söylüyorlar.