Bugünün son postu olsun..
33+5 haftalığım gece 1e kadar sancı cektim sonra ishal başladı 4e kadar 12 defa cıkmışımdır doktor cağırdım hastaneye gittim vs derken kanda enfeksiyon cıktı ama sadece ağrı ve bulantı icin serum taktılar gönderdiler.. bu saate kadar 40defa cıkmışımdır tuvalete sizce bu nekadar sağlıklı gecmiyor bir türlü ölüyorum sancıdan..
bol su iciyorum, haşlanmış patates, yoğurt, muz yedim başka ne yapabilirim nolur yardım edin bayılacam artık geceden beri bir gram uyku girmedi şimdide yatamıyorum gözümü kapatığım an sancı giriyor cok şiddetli..