babyiscoming_ Kızlar reglime 6 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Şuan reglime 1 gün var beyaz akıntı geliyor. Karnımda aşırı şişkinlik ve gaz var. Biliyorum yine tutmadı 😭 Dua edin bana inşallah adet olmam da hamileyimdir mucize olur benim içn
17papatya babyiscoming_ Canım Rabbim en kısa zamanda sana, bana ve diğer isteyen arkadaşlara nasip etsin inşallah🙏🏻
msaslaner babyiscoming_ benimde bir gün var heyecanla bekliyorum yarın birbirimizi bilgilendirelim kim ne alemde diye 🙁
Aysehsdmr babyiscoming_ 6 gün kala benimde çıkmadı 4 gün kala çıktı benimde şikayetim belirtim şişkinlik ve gazdi şuan reglime 2 gün var kaset testte pozitif gördüm
Hndnyrgk babyiscoming_ inşallah hayırlısı ile olur bebeğin lh çubukları var ben öyle yapmıştım bilmiyorsan araştırmanı öneririm daha garanti oluyor 😉
Beyza_asenaa0 Benimde 1 gün var reglime çok istiyorum. inșallah rabbim isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin.