Merhaba, 20 haftalık hamileyim, hamileliğimin başından beri akıntım var doktorum normal hamilelikte çoğalıyor dedi, enfeksiyon filanda yok ama hala devam ediyor 🤦♀️ Ama bazı arkadaşlarımızda enfeksiyon olabiliyor doktorunuza görünmenizde fayda var 💮