Selamcanim Elif_3434 doktor verdi bana kullanıyorum. Doktor bizzat Önermediği sürece bide koruyucu kullanmayın olur mu. Bende çocukluktan beri ileri derecede mide problemi olduğu için üç aydan sonra kullanmaya başlattı sağ olsun.
3babymom Elif_3434 ben kullanıyorum harika bir ilaç sabah aç karnına atıyorum doktorum hiç bir zararı yok hatta doğumdan sonra da devam edebilirsin dedi aşırı derecede midem yaniyodu ne yapsam geçmedi ama bu ilaç çok şükür iyi geldi onun sayesinde ayaktayım
Elif_3434 Selamcanim 31 haftadayım 3 gündür süren bi mide yanması yaşıyorum İnanılmaz derece de . Doktorumla görüştüm telefonda bu ilacı önerdi sormak istedim buradan . Gerçi zararlı olsa doktorumuz önermez ama mecbur kullanacağım dayanamıyorum
Elif_3434 3babymom bende 3 gündür ilk defa mide yanması yaşadım kullanacağım canım çok kötü durumdayım çünkü
3babymom Elif_3434 kullanın zararı yok hatta tam aksine rahat edersiniz ben onun sayesinde yemek yiyebiliyorm çünkü cayır cayır yanıyor
Tuba11 Elif_3434 14 haftalık. Kızımda da aynı şekilde bu ilacı kullanıp rahat etmiştim. Öncesinden de mide ağrım olduğu için mecburen koruyucu kullanmam gerekiyor.