Seyma_ Mayisgelini canm 31im doktorma en son 29+5 te gttm 34 ya da 36 da gel dedi. Hic nst filam demedi büyük ihtimal o haftalarda girerm
eydaNurParldar 36 da girdim ilk devlet hastanesinde 37 de ikinciye girdim geçen hafta 38 di kontrole gitmedim bugün gidicem şimdi 39 haftamdayim. Açıkcasını söylemek gerekirse o iki nst de gereksizdi zaten sancıyı hissediyorsunuz ve bebeğin hareketleri günde 10-15 arası hissediyorsanız sıkıntı Yok. Çünkü nst çooookk sıkıcı🙄