Kızlar doğuma az kaldı artık son eksikleri hazırlıyorum bebeğinkilerin çoğu bitti ama kendime daha hiç bir şey almadım. Bunları alsam yeterli mi eksik bir şey görürseniz yazar mısınız. Birde kendiniz için aldıklarınızın linkini ya da ismini söyler misiniz neyden kaç tane aldığınızı falanda. İlk doğumum olacak yardım isteyebileceğim kimse yok yardımcı olur musunuz ☺☺
Gecelik takımı 2 tane (alt üst takım)
Emzirme sütyeni 2 tane
Terlik
Depend ya da lohusa pedi (sizce hangisini almalıyım ve kaç paket almalıyım)
Gümüş kapak
Korse
Gögüs ucu kremi
Süt saklama poşeti