ddemhn Aybuke-1667 merhabalar canım ; çevremdeki tecrübeleri arkadaslarımın tavsiyesi üzerine uni baby yenidoğan aldım. Memnunum ☺️
Dark Aybuke-1667 ilk etapta Dalin granül sabun kullandım çamaşırlar için (makinde kullanılanı), daha sonra büyüdükçe uni baby sıvı deterjana geçtim Şampuan uni baby kullanıyoruz
Morkelebek26 Aybuke-1667 valla kuzum benm ablam watsonslara felan satış desteğe gidiyor bu ürünlerin içeriğini kalitesini biliyor bana sebamed alıcaz dedi bayağı kaliteliymiş 😊 bebek şampuanı losyonu felan var deterjanı yok bildiğim kadarıyla
Dark Aybuke-1667 evet 15 aydır kullanıyorum memnunum, bebek büyüdükçe leke işi zorlaşıyor tabi onun için leke çıkarıcı aldım e bebekten. Şampuandan da memnunum hem vücut hem saç zaten
NM_mom Ben green clean ve duru granül matik aldım, ilk etapta granülle yıkayacağım daha sonra öteki deterjanla
Aybuke-1667 Morkelebek26 tabi işin içinde olunca içerikleri halkında çok fazla bilgi sahibi oluyor ☺️
Morkelebek26 Aybuke-1667 evet sebamed bayağı iyiymiş içeriği felan hatta bi kaç arkadşınada sordu onlarda şampuan ve losyonu sebamed alsın demişler 😊 ama watsonslarda pahalı e bebekte bu marka daha ucuz
Aybuke-1667 Morkelebek26 teşekkür ediyorum canım önerinizi dikkate alıcam çok marka varka car hangisi şyi hangisi kötü bilemiyoruz tabi birde ilk gebelik Allah utandırmadın inşallah 🥰
Morkelebek26 Aybuke-1667 inşAllahhh canım internetten yorumlarada bakabilirsin ben genelde öyle yapıyorum 😊 trendyoldan felan kullananlar mutlaka yorum yapıyor ordanda fikir edinebilirsin 😊🌸