caglauckaya Hemdemmm evet normal bende de aynı şekilde bas agrısı çok oluyor bol su iç ve meyve tüket aç bırakma kendini atıştır hep bir şeyler arada agrılarım gelip gidiyor dinlenince geçiyor gibi oluyor normal yani