eliz3 Kızlar kacinci haftadasınız ve kan değerleriniz kaç ? Ben kansızlık sıkıntısı yaşıyorum 27 haftamdayim kanım 9.5 sezeryan olucam açıkçası korkmaya başladım. Sizde durumlar nasıl varmi benim gibi olan?
Semanurk eliz3 ben ilk doğumda senin gibiydim adını hatırlamıyorum seruma karıştırılan kan değeri hızlı yükselsin diye ilaç vermişti doğumdan 2 hafta önce filan 2 serum yemiştim o şekilde. Doğumda çok kanatmadılar herhalde kan istenmedi extra
eliz3 Semanurk Banada ilk doğumda onu taktılar ama taktırmak istemiyorum yan etkileri çok.. pekmez yiyorum kan ilaci içiyorum ama nafile
Semanurk eliz3 pekmez düzeltmiyor ya denemiştim bende. O zamana yükselir belki biraz. İnşallah kan gereği olmadan sağlıkla doğurursun 🤗