Kızlar 2 gün önce kanamam oldu lekelenme şeklinde ve hastaneye gittim. İğne vuruldum ve progestan aldım. Kesem duruyordu sadece düşük tehlikem vardı. Dün gece de açık kırmızı renkte kanamam oldu. Cok fazla olmadı ama lekelenme şeklinde peçeteye geldi. Kesinlikle pıhtı vs yoktu. Sabahta kahverengi akıntıya döndü. Doktorumu aradım ilaclarıma devam etmemi yapabilecekleri bisey olmadigini söylediler. Buna benzer bir durum yaşayan varmı? Sonucu ne oldu