Simgeecan Kızlar kullandığınız ve memnun kaldığınız çatlak kremi var mı ? Kaçıncı haftadan itibaren kullanmaya başladınız ?
Zeynepannesilove Simgeecan ben en başta bio oil kullandım canım bir kutu ondan sonra J’weel diye bir yağ gördüm trendyolda fiyatlarıda aynı hemen hemen ona devam ettim yorumları aşırı iyi onun yanında yine aynı markanın yoğun nemlendiricisini sürdüm ara sıra her duştan öncede at kılı fırçasıyla fırçalandım 34 haftalığım henüz çatlağım yok bu söylediklerime 4. Ayda başladım ama genetikte tabi böyle durumlar
Minnacksevdack Simgeecan göbeğim çıkmaya başladığında başladım. Gündüz bebek yağı , gece yatarken lierac kullandım. Çatlaksız doğum yaptım çok şükür 🌸
Nskyhn Simgeecan 14ten itibaren kullandım ama bı ara bırakmıştım. Sonra devam ettim. Bebek yağı , Kantaron yağı, bio oil yağ , bebek losyonu. Hepsini sürekli nemlendiriyorum gün içinde. Ama dün bir an da 4 tane çatlak oldu 😂
Simgeecan Bende 4. Ayın içindeyim geç kalmadan bende başlayayım , dediğiniz gibi birazda genetik ama benim hamile kalmadan öncede bacaklarımda ve göğüslerimde vardı biraz müsait vücudum inşallah çok çatlamam 🤗 Zeynepannesilove Zeynepannesilove
Aysgfrklc Maviii Evet 🙋🏻♀️ Birazda genetik diyor doktor . En pahalı kremi kullanıpta çatlayan hamişler var