Vildanss stok yapacaksan 4 numara en ideali. 3 4 ay kullaniyor. Digerleri 2 aylikkken 2 numara, 3 aylikken 3 numara kullandim ben. 4 ayliktan beri 4 numara kullaniyorum. Suan 11 aylik oldu daha yeni, kucuk geliyor ve 5 numaraya gececegim. Birde kulot bez de alabilirsin 4 numaradan bir iki paket cunku bez baglamak imkansiz hale geliyor nerdryse birsure sonra hem cok hareketleniyolar hem de yatmak istemiyorlar. Ve baby turco kullaniyorum cok memnunum. Stok kismina gelince biraz riskli oluyor ama en kotu satarsin dolap da fln napican..