Melsa16 Arkadaşlar doğumuma cok az kaldı henüz daha biberon almadım. İhtiyaç olması halinde hangi markayı aldınız kullananlar memnun kalanlar yazabilir mi
hemsiree Melsa16 ilk 2 3 gün zaten bebeğine yetecek kadar sütün maalesef olmayacaktır yani bi küçük biberon herkes almak zorunda bence. ben avent aldım
Novaa Melsa16 Meme reddi olmaması için ilk zamanlar için kaşık biberon öneriyorlar. Ben hastaneye de götürmek için materni marka aldım. Normal biberon olarak da philips avent ve dr brown alacağım.
2022bebeki Melsa16 Kaşık biberon önceliğim olacak meme reddi olmamasi için. İhtiyaç dahilinde de Dr Browns ya da tomme tippe almayı düşünüyorum 🤗