Duygucesur yanlis anladiniz sanirim ben sizin icin demedim onu genel dusuncemi soyledim cunku bazilari yapmiyor zor geliyor ugrasmasi donucta sizi ve bu surecte neler yasadiginizi dediginiz gibi bilmiyorum. ugrasip olmayan cok insan var sonucta icinde yara olarak kalan..
Ama sutum yaramadi diye bisey asla dusunmeyin, her annenin sutu bebegine ozel uretilir ve coook yarar bunun aksi imkansiz. Ornegin cocugunuz hasta oldugunda bile onun ihtiyacina gore sut uretilir. Bazi dr lar emzirme dostu olmuyor ne yazik ki cocuk ayda 500 600 gram aliyor hemen mamaya yonlendiriyorlar. Halbuki 500 gr yeterli. Cunku siz mamaya basladiginizda kisir dongu basliyor bebek doydugu icin sizi emmiyor ve sut artimi gerceklesmiyor ve gittikce sut azalmis oluyor. Ebe tulinbulur var istagramda takip etmemizi tavsiye ederim postlarini incelerseniz cok faydali bilgiler bulablirsiniz.