eliz3 bende ilk doğumumu sedat beyde yapmıştım o zaman beyhekimde çalışıyordu çok memnundum, 2. Hamileliğimde özel klinik açtı 26. Haftaya kadar oraya gittim sonra hastanelerde doğum farkı çok oluyor diye adatıpta başka doktora geçtim geçmez olaydım.. insan para için memnun olduğu doktordan asla vazgeçmemeli sezeryam doğumda Sedat hocamm diye ağlayacaktım nerdeyse kendimi o kadar kötü hissettim çünkü sedat beye gerçekten çok güveniyordum😄 sedat umur’u beğenmeyenlerde olabilir tabiki herkesin memnuniyet anlayışı başka ama gidipte beğenmeyen kimseyi duymadım genellikle gitmeden beğenmeyenler var 😄