QUEEN088 minnakannesi08 Evet canım kullandım 20 haftama gibi.Şimdi kansulandırıcı iğneyle devam ediyorum.
QUEEN088 minnakannesi08 Bende çok kalp çarpıntım ve kanpıhtılaşmam vardı.Ama sonrada daha da artdı diye iğneye geçiş yaptık
Mlstpcuoglu minnakannesi08 bende kullandım 17 haftama kadar hergün, şimdi haftada 1 içiyorum bir zararı yok bebe aspirinin.