bayanelaa amin inşallah ❤️ Bu haftalarda daha net belli edermiş kendini, belirti olarak sadece yüksek tansiyon çıktı idrarda protein kaçağı yok tüm tahliller yapıldı her şey temiz çok şükür ama tansiyon düzelmediği için taburcu etmiyorlar , yatış yapıldığı gün ciğer geliştirici vurdular çünkü 16/10 la yatışım yapıldı🤦🏻♀️ Doktorum benden çok korkmuş her ihtimali değerlendirerek devam ediyorlar şimdilik iyiyiz çok şükür ama her an her şey olabilir diye hazırlıyorum kendimi, bu haftalarda şekere tansiyona çok dikkat edin göz ardı edilecek şeyler değilmiş yaşayınca anlıyorsun