mickeyasar Sakın ihmal etmeyin bebek için çok önemli. Benim değerlerim dipte olduğu için ilk hafta hergun sonra haftada 1 B12 iğnesi oluyorum.B12 fazla bile olsa vücut bu fazlalığı atıyor ihtiyaçi olanı kullanıyor ama eksiklik giderilmezse annede ve bebekte ciddi zararları oluyor. Bebekte epilepsi krizi bile görülebiliyor.