Kızlar bugün 32+0 olduk. Gebeliğimin başından beri 1 hafta gerilik devam ediyor. 31+0 çıktı bugün de ultrasonda. Bebeğimin boyu da 45 cm olmuş 33. Haftayla uyumlu 😂 şimdi sorum şu: Bu hastane çıkışları 50 cm oluyor ya bizimki doğana kadar 55 olur dedi doktor. Hastane çıkışları boydan olur mu bebeğime? Biraz değişik bir soru oldu ama merak ettim😂🙈