nurannee- Kızlar nasipse oğluşum olucak. Kadir koyacağız ilk adı ama bir isim daha olsun istiyorum. Yanına önerisi olan var mı böyle söylerken kulağa hoş gelecek? Fikirlerinizi bekliyorum 😍😍
nurannee- Aaaysee evet var çünkü kadir diye seslenmeyeceğiz. Dedesinin adı olduğu için bende biliyorum tek başına çok güzel bir isimm