pnrkrd Canım ilk gebelikse 20den önce hissetmemen normal. Ikıncı gebelikse erken hissedilir.
Ilk kasıklarında küçük pıtpıtlar segirmeler hissedersin. Daha sonra kelebek kanatları ve kur kanadı çırpınısı gibi hissedersin ..Daha sonra kalp atışı gibi.. Bu giderek küçük tekmeler yerini devreder. Sonra güçlü tekmelere ve dönmelere dönmelere.. derkeeeen bi bakmışsın uyutmuyor 😂 bu haftaların tadını çıkar