aysenur2507 5haftalık hamileyim kalp çarpıntısı oluyor sanki kalbim sıkışıyor gibi oluyor böyle bir durumu yaşayan var mı ne yapmak gerekir hormonlardan dolayımı olur?
MinnieMouse aysenur2507 evet hem hormonlar hem de vücut iki kişilik kan pompalamaya başladığı için çarpıntı olur. Kan değerlerine de mutlaka baktır.
Anneolmak188 aysenur2507 benimde var şuan hemen hemen aynıyız senle nefesim kesiliyor sanki çok hızlı çarpıyor ya da biri sıkıyor eliyle
yanikkozaanne aysenur2507 canim normal kalp hem sana hem bebeğe kan pompalıyor ama kansızlığın veya vitamin eksikliği varsa onlar da yapar doktoruna söyle gidince baksın
Gzm012 aysenur2507 doktora gittim kan ve demirim çok düşük haplar yeterince ise yaramadığı için serum yazacakmış bu gidişimde o yüzden carpintim çok fazla oluyormuş
aysenur2507 yanikkozaanne yaa sağol canım bilmiyorum ben de gün içinde bugün hiç geçmedi hala devam ediyor merak ettim dediğin gibi olabilir ozaman
yanikkozaanne aysenur2507 bir de geçti mi geçmedi mi yine mi çarpıyor diye kafaya takınca da olur ben öyleydim yani umursama vücudun yeni bir varlığa alışmaya çalışıyor
ogrtmnanneee Tansiyon düşüklüğü veya kansızlık probleminiz varsa çok normal bende çok sıkıntı yaşadım ilerleyen zamanlarda sırt üstü yatmamaya çalışın