Aslhnylcnn şuan 38 haftalık bebeğim onunla uğraşıyorum.. normal doğumu çok istiyorum sezeryan hiç dusunmemistim kendi doktorum ben normal yaptirmam eğer istiyorsan başka doktor arkadaşıma yonlendiririm devlet hastanesinde dedi bugün.. devlettede imza atiyorsun o sekilde normal yaptiriyorlar zaten… eğer sezeryani kabul ediyorsan haftaya bebeği alalım dedi, kafam allak bullak oldu. Normal doğuma karar vermistim birçok doktorla görüştüm ikisindede bebeğe hpv bulaşma ihtimali var çünkü kendi doktorumda normal ben yapmam diyor ne yapacagimi sasirdim.. siğil konusunu ertelemeyin benim sonradan oluştu o yüzden doguma yakın ilgilenmiyorlar bile erkenden bir şeyler yapmaya çalışın yaktirma dondurma vs