Vildanss Merhaba , yurtdısına gidicegim için burdan bez stoklucam X Simdi anneler Bebekler ne kadar 1 , 2 , 3 numara bez kullanıyor Ve ortalama bir bebek 1 numaradan kaç paket alınması gerekiyor Acil help me
kahvesever__ Vildanss niye yurt dışından almıyorsun ki orda da var bez ben de yurt dışında yaşıyorum burda yaşadığım içim burdan alıyorum pirima var burda yeni doğan için 1 numara almıştım oğluma 40 gün kullandı bir numarayı sonra 2 numaraya geçtik oda küçük geldi şu an 3 numara kullanıyorum yani anlıyacan bence bez stok yapma kilosuna bağlı bezler elinde kalır
Aag06 Vildanss bence hic stok yapma 1 ve 2 numara hic stokluk bi numara degil cunku bebegin kilosuna gore cok degisir 4ten sonra stok yap ben ne zaman disari ciksam bez bulursam aliyorum kendi numaramizi ve bi ust noyu Soyle deyim bebegim 2900 dogdu 240adet 1 no kullandik 28.gun bez bitti ve direk 3numaraya gectik 2kcuuktu cnku sebebide bebek asiri hizli kilo aldi Yani bebegin kilosuna gire anlayacaksin bu bez isini bide 4aydan sonra kullandigim bez alerji pisik yapti 3 marka degistirdik riskli stok icin erken
Canga02 Vildanss 1 numara bez 160 adet kullandım 4 paket toplam. 2 numara 2 paket kıllandık şimdi 3 e geçtik bakalım 🥰
Mysaa Efemom2 her bebek farklı olıyor demekli 😀 bizimkini çok çok sıkmıstı artık bitirme kadar anca zor kullandım 😀