-zlhzynp- tayt haric hamile kiyafeti almadim cunkj hepsini cok cirkin buluyorum. Simdiye kadar bol kiyafetlerimden giydim ust olarak. 31. Haftaya girdim. Esimin tshirtlerinden de bol bol giydim 🙈 kis icin de L beden bir kac kazak aldim, taytlarin ustune. Genelik bitince anneme verecegim boylece hicbir sey bosa gitmemis olavak. Sadece dis cekim icin bir hamile elbisesi aldim. Esimi kardesinin dugununde de normal abiyelerden buyuk beden aldim