babyiscoming_ Ben kullandım canım. 1 su bardağı suyu kaynatıp 1 tatlı kaşığı hayit tohumu koyup demliyordum 10 dk kadar. Regl olduğunda başlayıp 15 gün içiyorsun.(Döllenme olursa düşük yaptırır diye 15 günden sonra içmiyorsun) Ben 15 gün kullandım bıraktım. Bir dahaki regl olacağim gün hamile olduğumu öğrendim. Oğlum şuan 2 buçuk aylik😊 Rabbim sanada tez zamanda hayırlı haberler almayı nasip etsin inşallah canım ❤