36+4. İkinci hamileliğim. Çok şükür bu hamileliğim daha rahat geçiyordu. Hamileliğimin başından beri en çok zorlandığım bu gün oldu. Gaz sancılarım tavan yapmis durumdaydi. Bir şey yiyemiyorum midem bulaniyor. Karnımda taş gibi oluyor bebek. Zaten akşamlar uyku ayrıca sorun. Uyku desen var ama uyuyamiyorum 5 defa tuvaletemi gider insan. Bunları koy henüz hiç bir şeyim hazır değil. 2 gün sonra ev temizliğine başlıycam. Ve hala alışveriş bile yapamadim. Maaşımı alamadım geciktiriyorlar hemde eşim işinden dolayi vakti olmuyor gitmeye deliricemmm ben. Benim gibi hazır olmayanlar varmı?😶