Egeninannesi_ Kan sulandırıcının hiçbir zararı yok ne size ne de bebeğinize endişe etmeyin, 32-34. Haftaya kadar doğum yaklaştığı için kanama riskini minimuma indirmek maksadıyla bıraktırılıyor. Benim ilk gebeliğim 19+6’dayım, 6. Haftamdan beri günde 1 kez kullanıyorum. Bazı gebeliklerde pıhtılaşma sorunu olduğundan dolayı bebek kaybedilebiliyor, dolayısıyla bunun da önüne geçmiş olunuyor. Demem o ki zararı yok gönül rahatlığıyla içebilirsiniz, hayırlı doğumlar hepimize🌸🌸🌸