Aag06 Edaeda06 1 hafta sonra indi benim ama bol hareket et su ic bolca yatarkende ayaginin altina yastik koyup yatmaya calis canim gecer o
Semanurk Edaeda06 1 hafta kadar sonra inmişti Bolca yürüyüş yaptırmıştı Dr bana öyle kendiliğinden geçti
Deletedmom_33 Edaeda06 2 güne filan indi hastanede verdikleri serumdan sonra elim ayağım balona dönmüştü ama normal 3 tane büyük boy taktılar
Semanurk Edaeda06 geçecek inşallah.. Benim o dönem çok psikolojim bozulmuştu ayaklarım baya kare olmuştu 😂