ipekemir Merhaba kızlarr sonunda bende meleğimi kucağıma aldım 🥹 31.08.2022 saat 10:00 muayene tarihimdi. Doktoruma gittik önce bi nst aldı sonra çatı muayenesi yaptı. (Herkeste aynı olmaz ama benim biraz canım acımadı diyemicem kendimide kasmıstım) Neyse nstde sancı yok ama 1’parmaktsn fazla açılma var dedi. Birde ben son 1 haftadır gebelik alerjisi olmuştum. Doktorum 3 te bi duş al merdiven in çık tekrar bi gel sen dedi. Saat 3 te ne olur ne olmaz diye doğum çantamızıda alıp doktora gittik. Tekrar bi çatı muayenesi yaptı. Bi nstye gir yine dedi. Nstye girdik sancılar tavanda. Hemşire sen bu sancıyla nasıl duruyorsun sancıların %100 dedi. Ben adet sancısı gibi ufak ufak hissettim. Doktorum acı eşiğin yüksek galiba dedi ve bu sancıyla eve gönderemem diyip yatış verdi. Neyse yatış yapıldı saat akşam 7 ye kadar iyiydim pilatesler duşlar yaptım. 7 de benim asıl doğum sancılarım başladı ama ne başladı suyumda biraz geldi 🥲 Ebem müthiş bir kadındı o kadar sancıya yalvardım beni sezeryana alın diye 6 cm oldun ne sezeryanı yok öyle bişey unut diye beni motive etti yüzümü gözümü okşadı sevdi. Gece saat 1:30 artık sancıdan gözlerim gitti eşim ebeyi çağırdı sezeryana alın dayanamıyor artık dedi. Ebe kontrole geldi alttan muayene ederken kasılma geldiği an ıkın dedi. Bi anda ıkınma bi geldi hemen doğumhaneye açılma 9 buçuk cm dedi. Doğumhaneye gittik. Beni çatala çıkardılar ıkınabildikçe ıkındım. 01:48 de benim kuzum dünyaya geldi🥹🥲 belki de hayatımın en zor sınavıydı ama onu kucağıma verdikleri an bitti herşey🙏🏻 Normal doğumdan hiç korkmayın Rabbim kuluna yardım ediyor. Ben bittimmmmm dedikçe Rabbim bana yettim kulum dedi. Allah hepinize hayırlı sağlıklı doğumlar versin❤️
KayaSaime Masallah cok güzel bir doğum olmuş darısı basıma inşallah,39a yarın gireceğim ama hala gelmedi bebişim , sancılar gidip geliyor bende , sizde de öyle oluyor muydu ? Ve devlette mi doğurdunuz özel hastanede mj ?
ipekemir KayaSaime kolay doğumunuz olsun inşallah🙏🏻 Özel hastanede doğum yaptım , ben ilk gelen sancılarımı hiç hissetmiyordum adet olacakmıs gibi oldum ama cok rahattım sonradan gelen dogumm sancısı zordu