Kızlar doğum yapalı 1 ay oluyor doğuma 74 kilo ile gittim. 68 kiloyum. Sadece 6 kilo gitti. Bebeğimi emziriyorum mama ile karışık. Emzirmek kilo verdirir dediler ama bende öyle olmayacak sanki. Sütüm zaten çok fazla değil. Kesilmesin diye diyet de yapamıyorum. Tatlı vb. yememeye dikkat ediyorum ama meyve yiyorum. Gece yatmadan da yiyorum meyve malesef gece süt olsun diye. Bu süreçte sütüm kesilmeden nasıl kilo verebilirim?